📜სოციალური მედიის მენეჯერის პროფესია წარმოიშვა 2000-იანი წლების ბოლოს, როდესაც სოციალური პლატფორმები, როგორიცაა Facebook, Twitter და LinkedIn, პოპულარობას იძენდნენ. თავდაპირველად, ეს როლი ხშირად მარკეტინგის გუნდის დამატებითი პასუხისმგებლობა იყო, თუმცა სოციალური მედიის მნიშვნელობის ზრდასთან ერთად, ის დამოუკიდებელ და სპეციალიზებულ პროფესიად ჩამოყალიბდა.
📊 2022 წლისთვის მხოლოდ აშშ-ში 64,000-ზე მეტი ადამიანი მუშაობდა ამ პოზიციაზე, რაც მიუთითებს პროფესიის სწრაფ ზრდასა და მნიშვნელობაზე.
📣 მეტი საინტერესო ინფორმაციისთვის მოიწონეთ ჩვენი გვერდი!